Yukarı
69149

Bağımsız Ege Projesi!

20 Ağustos 2014 15:29

Sosyal Medya’ya kimin tarafından yüklendiği şimdilik belli olmayan fakat bir anda paylaşım rekoru kıran bir yazı gündeme damgasını vurdu. Paylaşım öyle hızlı yayıldı ki, bir anda sosyal medya da TT oldu. Denizli şivesi ile eleştiri yapıp bir çok konuyu ti’ye alan yazı Ege bölgesinde yeni bir yapılanma istenmesini anlatıyor. İşte o paylaşımı yorumsuz bir şekilde sizlerle paylaşıyoruz...

- Ben sıkıldım arkideş bu memleketten, yetti gari Egemiz için demokratik özerklik mi neyii, ondan taleb ediyom.

- Memlekette başkan seçiyola, bizim vergileeemizlen puropaganda yapayo, Yozgatlının, Kastamonulunun, Urfalının oylarıylan başımıza geliyo, bizi yönetiyola. Yetti gari ulen!!!!!!!!!!! Hasta etmen adama.

- Ege’mizin gaynaklarına Kasımpaşalıların, Konyalılar, Yozgatlıların elinde mundar ettiler yıllardır. 10 sene önce Gayseri neydi şimdi ne oldu, bi bakın bakem. Bi de bu çomarlara oy vermeyen şehirlere bak: yerinde sayıyo.bak Izmir’e..

- Konya’ya gider bu zihniyet, Yozgat’a gider de, Ege ye gitmiyor arkıdeş, ben özerklik istiyom. Egeyi egeliler yönetsin gari!

- Haritamız belli, (bkz: 2014 CB Seçimleri) komşulaamız Kuzey’de Çanakkale,Güney’de Antalya, Batı’da Yunanistan, Güneydoğu’da Afyon.(Afyon’u devletimize alamayız yoksa senelerce G.Doğu sorunuyla uğraşırı, bissürü masraf olu, hiiiiiiiç gerek yok. Zaten sözde Egeli de olsa Konyalılarla daha iyi anlaşıyor onla)

- Turizm vaa Bodrum,Çeşme bizde,sanayi vaaa, maden ocaklamız va.Tekstilimiz var, Tarımımız va, sebze meyve bizde, dağlarımızdan yağ, bağlarımızdan bal akıpduru.

- Liman kentimiz İzmir, yurtdışıylan ticaretimiz zaten va. Ekonomi Bakanına Bubadağlı yaptıkmıydı iyi olu. Başkente İzmir yaparız. şaraba zaten biz üretiyoz kendimize vergi gomayız gari, o gadar da olsun arkideş..

- Enerji elektirik sıkıntımızda olmaz güneş de var rüzgar da alla şükür.

- Angaralıların Soma’yı çalıştırıp birileri rant etsin, birilere bizim paramızlan seçimde beleşe kömür dağıtsın deye Egeli işçilemize öldürmeye gerek yok. Avrupalı Tekirdağlı arkıdeşlerimizi de gapütülasyon verdik miydi, şarabımızla rakıyı takas eder gül gibi yaşaaaa gideriz ay oğlum ya.

- Nufus 11 milyon, iyi. Resmi dilimiz Dengizlice. Güzeeee.

- İnsanımız çalışkan, aydın, hoşgörülü, moderen.

- AB’yi bugün başvuram yarın üyeyiz.

- Purojemizin adı Bağımsız Ege Projesi (BEP)



Yorumlar

  • Bir Denizli'li olarak Afyonluları almama kısmına sonuna kadar katılıyorum :-) Yaşasın tam bağımsız sosyalist ege cumhuriyeti
    Kemal Türkler
    20 Ekim 2016 04:50
  • Ne demeli?
    Duray Polat
    20 Ekim 2016 04:50
  • Yaziyi yazan Denizlili arkides biseyi unutuvemis. Denizli secim sonucu Akparti 45 Chp 36 İzmir disinda diger ilkerde durum cok farkli degil bagimsiz Egede Akparti iktidariyla yonetilir.
    Suleyman okutan
    20 Ekim 2016 04:50
  • Kaş yapayım derken göz çıkarmış, birilerinin değirmenine su taşımanın ne zamanı ne yeri.
    Osman Budak
    20 Ekim 2016 04:50
  • Güzel bir şaka... Şaka da olsa, ülkemizdeki eşitsiz gelişmeyi, kayırmacılığı çok güzel ifade etmiş. Her zaman olduğu gibi bölünme paranoyası olanlar da ''aman dikkat'' demeden edememişler...
    Cumhur Yavuz
    20 Ekim 2016 04:50
  • Hoş bir şaka ama, bazıları ciddiye alıp kaka ya dönüştürse o zaman o pis kokudan geçilmez olur.
    kemal arslan
    20 Ekim 2016 04:50
  • Sevimli Denizli şivesi ile dile getirilen öneri aslında Türkiyemizin bölünmesi ve parçalanmasına sempati ile bakmamıza ivme kazandırmak isteyen bir tuzak.Aman dikkat diyorum.
    Cengiz Gücük
    20 Ekim 2016 04:50
  • Kulağa hoş geliyor Ege'nin özerkliği.Ancak realist olmalı; devlet bir bütündür.Kesinlikle iktidar yanlısı değilim bilakis Egeliyim.Herkese özerklik verilmiş olsa işgale açık bi ülke olacağız..
    aylin çalışır
    20 Ekim 2016 04:50
  • durmen gari,şimdiye kadar ne edip durudunuz, çok beğendim kaleminize sağlık.
    semra taşkan
    20 Ekim 2016 04:50
  • EYİ, GÜZE Bİ PROJE GİBİ DURUPBA EMME ACCIK DA BÖLÜCÜLÜK KOKUPBA. ADAM ZATEN BAŞGAN OLCEN BEN, MEMLİKETİ EYALETLERE BÖLCEN DEYE URAŞIP DURU. BU DA ONUN EKMENE YAĞ SÜRÜPBA BİBİ GELDİ BENE. BUNU KİM DÜŞÜNDÜSE; EE BİZİM OLAN MISIN, BİZİM GIZ MISIN BİLMEYON EMMEK ACCIKDA DERİNNİMESİNE DÜŞÜNSEN DEYON. HADİ GOLEY GESİN GARİ.
    SÜLEYMAN SAYLAN
    20 Ekim 2016 04:50
  • Vizesiz gelebilir miyim?
    jean calvin oguz
    20 Ekim 2016 04:50
  • baba haklisin barcelona bile bagimzsiklik istiyor biz neden istemiyelim dag cikmadan halledelim bu isi
    engin cenkci
    20 Ekim 2016 04:50
  • Arkadaşa katılıyom bende hatta şöle olsun sadece kıyı şeridi Çanakkale,İzmir,Aydın,Muğla geri kalanı anca İç Batı Anadolu olur dimi daha mantıklı.Sonuçta burda sınırları artık biz belirliyoruz heralde.Muhabbete bak yaa.Yazık.Ege de bile bölünme başlamış memleket napsın.
    Muhsin Demircioğlu
    20 Ekim 2016 04:50
  • Bu işin şakası olmaz. Kürtler de ' biz kendimiz için değil tüm Türk bölgeleri Trakya , Marmara , Ege, Akdeniz ve diğerleri için de özerklik istiyoruz ' diyorlar. İnsanlar yaşadıkları bölgeleri kendileri yönetsin gibi masum istekleri Vatanımızı parçalanmaya götürmenin ilk adımlarıdır.
    H.Fehmi Ovalı
    20 Ekim 2016 04:49
  • Yürü gari, kim tuteee seni :)
    Sevinç Çomuk
    20 Ekim 2016 04:49
  • bunu tum batılıla gonuşuyola kö gavelerinde bile gonuşuluyo ama bi gün olucek yetti gari iç anadolla doğunun yükünü daşımek.
    ismail fidan
    20 Ekim 2016 04:49
  • valla kulaga hos geliyor super olur...
    H.arkin
    20 Ekim 2016 04:49
  • Şimdi kulağa hoş gelebilir ama uygulamaya kalkınca başımıza neler gelebileceğini hiç düşündünüz mü? daha düne kadar yöresinde gücünü kanitlamış"Yoğoslavya" şimdi nerede? Bana parçalarını sayabilirmisiniz? Demek ki kurtuluş ayrılmakta değil birlik olmaktadır!
    Bayram Yaralı
    20 Ekim 2016 04:49
  • Tipik böl, parçala, yönet stratejisi.
    Levent Aksoy
    20 Ekim 2016 04:49
  • Aneee, ne gözel deeep durula. Ha dendi gari bide oluveyomu bakındı sen. Yaşşeen ulen BEP dediniz he baken de baken...
    NOYAN KUŞMAN
    20 Ekim 2016 04:49
  • kütahyayı almıyoz içimize akıdeş adamlar içimizde taliban oluveriler.emme çanakkaleyi bırakmayalım gari atama ayıp olur
    mehmet soner
    20 Ekim 2016 04:49
  • Bende ege vatandaşlığına müracaat etmek istirem. Çifte vatandaslikta istemirem
    Ercument Nadi Özlüoglu
    20 Ekim 2016 04:49
  • süper neden olmasın
    nadire öge
    20 Ekim 2016 04:49
  • Yetti gari! Demokratik Egemde varım!
    Şirin Göker
    20 Ekim 2016 04:49
  • Tamamen katılıyorum
    Nurten Sayıner
    20 Ekim 2016 04:49
  • Trakya Marmara Ege ve Akdeniz 'de dahil olsun.
    Şenay Cengiz
    20 Ekim 2016 04:49
  • Valla süper beğendim.Aslında bunu bir basamak yukarıya taşımak lazım.Kuralım bir ege partisi yıllardır sırtımızda chp yi taşıdıkta nooldu.Adam gitti dersimli kemalim dedi.Zaten biz ayrı parti kursak chp baraj altında galıverir gari.Bende Denizliliyim bu ara.Hepinize sağlıklı huzurlu (bu daarlar başımızdayken zorda) günler dilerim
    Nizamettin Koyuncu